fbpx

E-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji

yZamieniaj konflikty
we wspierające rozmowy

Dowiedz się jak przejść od trudności konfliktów do bliskości, zrozumienia i współpracy

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

"Wspólne wyzwania,
wspólne rozwiązania.
10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji"

"Wspólne wyzwania,
wspólne rozwiązania.
10 wskazówek pomocnych
w rozwiązywaniu konfliktów
i skutecznej komunikacji"

Ewa Hajduk-Kasprowicz

Dlaczego warto kupić ten e-book?

Często konflikty wywołują trudne emocje, szczególnie w długotrwałych relacjach. Może to prowadzić do trudności rozumieniu się i do oddalania się od siebie. Jednak moje doświadczenie pokazuje, że konflikty mogą być szansą na pogłębienie relacji i wzrost osobisty.

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

Czy wiesz, że konflikty w relacjach mogą stać się paliwem dla bliskości, zrozumienia i wzajemnego wspierania się.

Konflikt pojawia się wtedy, gdy zmieniają się potrzeby. I praca nad konfliktem pomaga elastycznie i skutecznie na nie odpowiadać. To właśnie na tej idei opiera się mój e-book.

Komunikacja to klucz
do wspierających relacji!

Komunikacja to klucz
do wspierających relacji!

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

Co znajdziesz w e-booku?

W e-booku (59 stron) znajdziesz 10 kluczowych wskazówek komunikacyjnych zilustrowanych obszernymi, praktycznymi przykładami. Dzięki nim nauczysz się:

Co znajdziesz w e-booku?

W e-booku (59 stron) znajdziesz 10 kluczowych wskazówek komunikacyjnych zilustrowanych obszernymi, praktycznymi przykładami. Dzięki nim nauczysz się:

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

Czy ten e-book jest dla Ciebie?

Tak, jeśli jesteś osobą, dla której relacje ze sobą i z innymi są ważną częścią Twojego życia.

Ten e-book będzie dla Ciebie wsparciem, jeśli:

  • pragniesz bliskich, szczerych i autentycznych relacji z ważnymi dla siebie ludźmi,
  • chcesz efektywnie rozmawiać i budować skuteczne rozwiązania,
  • dostrzegasz, że nieprzegadane sprawy w relacjach ciążą Ci, bo oddalają Was od siebie,
  • szukasz alternatyw do walczenia albo przytakiwania innym gdy w rozmowie robi się trudno,
  • czasem złościsz się na siebie za to, że unikasz konfliktów i godzisz się niekorzystną dla siebie opcję, tylko żeby nie wchodzić w konfrontację,
  • wierzysz w bliskie, wspierające relacje, w których można rozmawiać również o trudnych kwestiach.

Treści i przykłady zawarte w e-booku przydadzą Ci się między innymi:

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

w relacjach z osobą partnerską

np. w rozmowach o pieniądzach, o tym, że praca jest ważniejsza, podziale obowiązków w domu, w tym opiekę nad pupilami, podejściu do wychowywania dzieci…

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

w relacjach z rodziną

np. w sporach o to, gdzie i jak spędzać święta, odwiedziny teściów, sposób traktowania dzieci przez babcie i dziadków, niechciane prezenty, opiekę nad starszymi rodzicami, oczekiwania między rodzeństwem…

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

w relacjach z dziećmi

np. w rozmowach o tym, dlaczego coś robi, o godzinie powrotu do domu, odrabianiu prac domowych, nierobionych obowiązkach domowych, trudnych relacjach z innymi, dojrzewaniu, o tym, co jest dla nich ważne...

w relacjach w Twoim zespole

np. w sytuacjach, gdy praca rozłożona jest nieoptymalnie, nie dotrzymujecie terminów projektów, szukasz większej efektywności działania, próbujesz poradzić sobie z konfliktem z kimś, z kim współpracujesz…

e-book 10 wskazówek pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów i skutecznej komunikacji Ewa Hajduk Kasprowicz płynie.pl

w relacjach w Twojej społeczności

np. w rozmowach o hałasowaniu, rowerach na korytarzu, chwastach na sąsiedniej działce, śmieciach na Twojej posesji, głośnych remontach…

Co mówią inni o e-booku?

"To książka, którą polecam każdemu, kto chce lepiej zrozumieć konflikty i efektywnie je rozwiązywać. To nie tylko poradnik, ale także inspirująca lektura, która może zmienić nasze podejście do relacji z innymi ludźmi. Książka jest napisana w sposób przystępny i zrozumiały. Autorka prezentuje 10 wskazówek, które pomagają w radzeniu sobie z konfliktami w sposób budujący dla relacji. Książka dała mi nową perspektywę na rozumienie konfliktu — to nie zagrożenie, ale szansa na zbliżenie w relacji. Zaprezentowane wskazówki pomagają wykształcić praktyczne umiejętności. Podane narzędzia są uzupełnione przykładami z życia codziennego. Wielkim plusem jest inkluzywny język i przyjemna szata graficzna.”
Aleksandra D.
designerka, ilustratorka
"Często w życiu szukamy takich relacji i sytuacji, w których ryzyko konfliktu jest jak najmniejsze, tak jakby konflikty nie istniały. Im dłużej żyjemy, tym bardziej wiemy, że to utopia. Konflikt to część życia. Całość książki jest stosunkowo krótka, bardzo konkretna i pełna przede wszystkich praktycznych wskazówek, służących do rozwiązywania trudności w relacjach zarówno bliskich, jak i na przykład zawodowych. Mnie jednak bardziej urzekło w e-booku Ewy jej spojrzenie na konflikt, jako potężny zasób. Czytając kolejne rozdziały, zobaczycie, że nazywa go szansą czy aktualizacją relacji. Bo konflikt, odpowiednio wykorzystany, to napęd do zmiany i energia przemieniająca nasze życia. Ebooka polecam szczególnie w połączeniu z kartami. Ten zestaw zabierze was wielokrotnie na przygodę pełną odkryć o samych sobie i innych ludziach, i pomoże odnajdywać nadzieję w trudnych chwilach.."
Dorota Blumczyńska
psycholożka
”Bardzo przyjemnie i lekko się czyta! Skondensowana forma, bez grama nachalnego dydaktyzmu i psychologicznego żargonu. Z czystym sumieniem mogę polecić go osobom, które na co dzień nie zagłębiają się w tematykę psychologii lub NVC. Odnosi się do wszystkich faz konfliktu, zawiera realistyczne przykłady i konkretne rozwiązania. W dodatku zaproponowane zwroty brzmią naturalnie i są gotową ściągą do użycia w trudnych rozmowach — i tych prywatnych, i służbowych. Dorzucam duży plus za skład i szatę graficzną — zarówno na ekranie telefonu jak i czytnika e-booków wszystko było estetyczne, czytelne i przyjazne dla oka."
Joanna J.
Robotics Product Owner i entuzjastka NVC
Ewa Hajduk Kasprowicz

Kim jestem ja,
Ewa Hajduk-Kasprowicz?

Uwielbiam konflikty. Dla mnie są one miejscem odkrywania nowych możliwości i rozwoju osobistego. Często ich unikamy, tracąc unikalną możliwość pójścia najkrótszą drogą do wspierających, bliskich relacji.

Jestem mediatorką, facylitatorką dialogu, współpracowniczką, wiceprezeską zarządu organizacji pozarządowej, a prywatnie, mamą i partnerką.
W swojej pracy wspieram ludzi w ich relacjach poprzez pracę nad sposobem komunikowania się i radzenia sobie z konfliktami na różnych płaszczyznach życia.

Podsumowując…

Po przeczytaniu e-booka będziesz wiedzieć:

  • na czym Ci zależy i jak o tym mówić,
  • co powiedzieć (–> w środku są przykłady gotowych zdań), 
  • jak poradzić sobie z czyjąś odmową rozmowy,
  • jak słuchać i pogłębiać rozmowę,
  • jak prowadzić rozmowę bez ocen i oskarżeń,
  • docierać do sedna perspektywy Twojej i innej osoby,
  • dbać o zachowanie równowagi w trudnej rozmowie,
  • jak budować konkretne, skuteczne rozwiązania, tak by sprawnie je wdrażać,
  • jak uczyć się na własnym doświadczeniu i szukać tego, co Ci działa.

Zamów teraz i zacznij transformować swoje relacje!

Przejdź przez trudności konfliktów, aby odkryć bliskość, zrozumienie i wzajemne wsparcie w Twoich relacjach. Kliknij poniżej, aby kupić e-book i rozpocząć swoją podróż!

FAQ

Tak! Jak najbardziej. Zobacz, jak ten e-book może pomóc Ci w konkretnych sytuacjach komunikacyjnych między dorosłymi, z dzieckiem, między osobami z różnych pokoleń, osobami partnerskimi.

 

Ponad 1/3 treści e-booka to przykłady:

  • życiowe sytuacje, gdzie można zastosować wkazówki,
  • gotowe zdania, jak to powiedzieć,
  • przykłady krótkich rozmów z użyciem wskazówki,
  • przykłady zamiany trudnych komunikatów na takie, które wspierają wymianę myśli.

Najmniejsza zmiana Twojej perspektywy zmienia cały Wasz układ. Jeśli Ty będziesz wiedzieć, jak zadbać o siebie w rozmowie i będziesz wiedzieć, o co pytać drugą osobę, atmosfera zmieni się dla wszystkich w tej sytuacji. Komunikacja to potężne narzędzie wpływu, tworzenia bezpieczeństwa, szczerości i bliskości.

Nie. To nie jest sama inspiracja. W środku są wskazówki, dużo przykładów z życia, pytań, na które Twoje odpowiedzi będą zmieniać. Jeśli chcesz skorzystać — jest tam wiele życiowych pomysłów.

Pewnie większość tych cennych wskazówek używasz już w innych sytuacjach swojego życia. Starałam się pisać prostym językiem i testowałam treści na ludziach niezajmujących się zawodowo komunikacją czy psychologią. Jeśli coś dalej byłoby dla Ciebie niejasne – napisz do mnie!

Świetnie się składa! W e-booku są odniesienia do poszczególnych kart, żeby łączyć te dwie publikacje. W kartach „Jak się dogadać?” jest tych narzędzi znacznie więcej i są zwięźle omówione. Obszerne, okraszone licznymi przykładami opisy narzędzi w e-booku spowodują, że będziesz mieć kolejne pomysły, jak wykorzystywać karty.

Działaj proaktywnie,
by mieć takie relacje, jakie chcesz.
Zacznij już teraz!

Działaj proaktywnie, by mieć takie relacje, jakie chcesz. Zacznij już teraz!

Scroll to Top