Regulamin sprzedaży internetowej

§ 1. Informacje ogólne

  1. Właścicielką sklepu internetowego plynie.pl jest Ewa Hajduk-Kasprowicz, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą „Ewa Hajduk-Kasprowicz” (ul. Pohoskiego 4/15, 02-703 Warszawa), NIP: 739-347-64-75, REGON: 524422646.
  2. Kontakt z osobą sprzedającą jest możliwy przez e-mail: ewa@plynie.pl lub telefonicznie pod numerem (+48) 728 212 474.
  3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji zamówień oraz zasady zwrotów i reklamacji.

§ 2. Definicje

  1. Osoba sprzedająca – Ewa Hajduk-Kasprowicz, prowadząca działalność gospodarczą pod wskazanym wyżej adresem.
  2. Osoba kliencka – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie w sklepie.
  3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez osobę sprzedającą pod adresem https://plynie.pl.

§ 3. Rodzaje produktów i usług

  1. Sklep oferuje produkty elektroniczne (e-booki, kursy online), usługi wsparcia w konflikcie (spotkanie online lub na żywo) oraz produkt fizyczny – karty „Jak się dogadać”.
  2. Zakupy produktów cyfrowych są dostępne bez ograniczeń geograficznych, natomiast wysyłka kart „Jak się dogadać” możliwa jest jedynie na terenie Polski.

§ 4. Składanie zamówienia i realizacja

  1. Zamówienie w sklepie można złożyć poprzez stronę internetową https://plynie.pl, dodając wybrany produkt do koszyka oraz wypełniając formularz zamówienia.
  2. Po opłaceniu zamówienia produkty elektroniczne są wysyłane na podany adres e-mail osoby klienckiej. W przypadku zakupu usługi wsparcia w konflikcie osoba sprzedająca kontaktuje się z osobą kliencką w celu ustalenia terminu spotkania.
  3. Produkt fizyczny (karty „Jak się dogadać”) jest wysyłany przez InPost w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym osoby sprzedającej. Czas dostawy to średnio 1-2 dni robocze.

§ 5. Ceny i formy płatności

  1. Wszystkie ceny produktów w sklepie podane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
  2. Koszty dostawy są każdorazowo określone przy opisie produktu. W przypadku kart „Jak się dogadać” koszt dostawy wynosi 18 PLN.
  3. Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
    • Płatność za pośrednictwem bramki PayNow
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest mElements Sp. z o.o.
  5. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności przez PayNow. W przypadku wyboru przez osobę kliencką płatności kartą, zamówienie jest realizowane po uznaniu rachunku bankowego osoby sprzedającej.

§ 6. Zwroty i odstąpienie od umowy

  1. Osoba kliencka, która zawarła umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: ewa@plynie.pl.
  2. W przypadku produktów cyfrowych (e-booków, kursów online) prawo do odstąpienia wygasa w momencie ich pobrania, co osoba kliencka akceptuje w chwili zakupu.
  3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, osoba sprzedająca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej osoby klienckiej.
  4. W przypadku zwrotu kart „Jak się dogadać” prosimy o wcześniejsze zgłoszenie na adres e-mail: ewa@plynie.pl oraz odesłanie towaru na adres: Ewa Hajduk-Kasprowicz, ul. Pohoskiego 4/15, 02-703 Warszawa lub do paczkomatu WAW722M Pejzażowa 2 Warszawa. Czas rozpatrzenia zwrotu wynosi do 3 dni roboczych.

§ 7. Reklamacje

  1. W przypadku wad lub uszkodzeń towaru osoba kliencka ma prawo do reklamacji. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: ewa@plynie.pl.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania przez osobę sprzedającą.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji osoba kliencka otrzymuje zwrot kosztów zakupu na rachunek bankowy lub, w uzgodnieniu z osobą kliencką, wymianę produktu na nowy egzemplarz.

§ 8. Przetwarzanie danych osobowych (RODO)

  1. Osoba sprzedająca jest administratorką danych osobowych przetwarzanych w ramach realizacji zamówień w sklepie internetowym.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, wysyłki produktów oraz kontaktu z osobą kliencką, a także do prowadzenia księgowości.
  3. W ramach realizacji zamówienia zbierane są dane takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres do wysyłki, numer telefonu, numer NIP (w przypadku faktur).
  4. Dane księgowe przetwarzane są przez firmy Tax Less Sp. z o.o., ul. Krakowska 11, 05-090 Janki oraz Fakturownia sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
  5. Osoba sprzedająca korzysta z usług MailerLite (do zbierania danych kontaktowych osób klienckich) Meta (do reklam) oraz programu Fakturownia (do ewidencji zamówień osób fizycznych i wystawiania faktur).
  6. Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), osoba sprzedająca informuje, że dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celach niezbędnych do realizacji zamówienia. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych są opisane w Polityce Prywatności sklepu.

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. Osoba sprzedająca dąży do rozwiązywania wszelkich sporów związanych z realizacją zamówienia w sposób polubowny i preferuje mediację.
  2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie sklepu internetowego.
  3. Osoba sprzedająca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.

Data publikacji: 3 kwietnia 2022

Data ostatniej aktualizacji: 6 sierpnia 2025

Przewijanie do góry